قراردادن فرآیند کاری و زمان بندی در دیدارگاه
1-فرآیند شرکت شهروندان جهت ملاقات عمومی با شهردار:
مراحل ثبت نام
1- مراجعه شهروند به دفتر شهردار
تکمیل فرم ملاقات عمومی توسط شهروند – اطلاع به شهروند یک روز
2- مراجعه شهروند به اداره بازرسی
قبل از برگزاری جلسه – حضور در جلسه ملاقات عمومی (روز سه شنبه هر هفته)
2- فرآیند طرح موضوع در کمیسیون توافقات:
حسب نیاز به طرح براساس دستور مسوول مربوطه – تهیه گزارش توسط منطقه – دعوت از شهروند جهت حضور در جلسه – برگزاری جلسه و رسیدگی به پرونده
3- فرآیند طرح موضوع در کمیسیون شهرسازی:
حسب نیاز به طرح موضوع در کمیسیون براساس دستور
1- شهردار
2- معاون شهرسازی – تهیه گزارش توسط منطقه در فرم مخصوص
3- مدیر منطقه
تحویل فرم به اداره بازرسی – دعوت از شهروند جهت حضور در جلسه – برگزاری جلسه و رسیدگی به موضوع
4- فرآیند ارسال پرونده به کمیسیون ماده پنج:
ارسال پرونده به کمیسیون ماده پنج از طریق مصوبه ملاقات با شهردار
مصوبه کمیسیون شهرسازی – تهیه گزارش فنی به انضمام اسناد مثبت
مصوبه کمیسیون توافقات
ارسال به حوزه معاونت شهرسازی – مستندسازی در قالب لوح فشرده توسط شهرسازی – ارسال به کمیسیون ماده پنج مستقر در سازمان مسکن و شهرسازی
5- فرآیند نامگذاری معابر:
درخواست شهروندان – ثبت در دبیرخانه شورای نامگذاری – دستور دبیر و یا رئیس شورا – طرح در جلسه شورای نامگذاری معابر – ارسال به شورای شهر جهت تصویب – تایید فرمانداری – ارسال به شهرداری – ارسال به سازمان زیباسازی – ساخت و نصب تابلو