ماموریت اداره اداری،مالی و درآمد منطقه
– نظارت بر کلیه امور اداری، مالی، خدماتی و تدارکاتی منطقه با توجه به ضوابط تعیین شده و اختیارات تفویضی به منطقه
– تنظیم و پیشنهاد بودجه سالانه منطقه و پیشبینی اعتبارات و ملزومات مورد نیاز جهت طی مراحل تصویب توسط کارشناسان برنامهریزی و توسعه مستقر در منطقه
– حفظ و نگهداری اموال شهرداری منطقه و اتخاذ تدابیر لازم در این خصوص
– تنظیم اسناد هزینه و انجام امور مربوط به حسابداری منطقه براساس دستورالعملهای صادره
– ممیزی املاک واقع در محدوده منطقه و تهیه شناسنامه برای هر ملک در اجرای مقررات قانون نوسازی و عمران شهری با هماهنگی بخش درآمد
– انجام معاملات منطقه در حدود اختیارات مصوب با رعایت صرفه و صلاح شهرداری و مقررات و دستورالعملهای مربوط
– حفظ ارتباط بین واحدهای تابعه منطقه با مدیریتهای مختلف شهرداری و موسسات و ادارات و یا اشخاص حقیقی از لحاظ مکاتبات اداری
– رسیدگی به تقاضای استخدامی کارکنان و پیشنهاد ترفیع و ارتقاءگروه و انتصاب کارکنان به واحد کارگزینی و صدور مرخصی کارکنان طبق مقررات و ضوابط و اختیارات تفویضی
– انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق