shoar1404-300-400-Tarh.ir-9

ماموریت اداره اداری،مالی و درآمد منطقه

– نظارت بر کلیه امور اداری، مالی، خدماتی و تدارکاتی منطقه با توجه به ضوابط تعیین شده و اختیارات تفویضی به منطقه

– تنظیم و پیشنهاد بودجه سالانه منطقه و پیش‌بینی اعتبارات و ملزومات مورد نیاز جهت طی مراحل تصویب توسط کارشناسان برنامه‌ریزی و توسعه مستقر در منطقه

– حفظ و نگهداری اموال شهرداری منطقه و اتخاذ تدابیر لازم در این خصوص

– تنظیم اسناد هزینه و انجام امور مربوط به حسابداری منطقه براساس دستورالعمل‌های صادره

– ممیزی املاک واقع در محدوده منطقه و تهیه شناسنامه برای هر ملک در اجرای مقررات قانون نوسازی و عمران شهری با هماهنگی بخش درآمد

– انجام معاملات منطقه در حدود اختیارات مصوب با رعایت صرفه و صلاح شهرداری و مقررات و دستورالعمل‌های مربوط

– حفظ ارتباط بین واحدهای تابعه منطقه با مدیریت‌های مختلف شهرداری و موسسات و ادارات و یا اشخاص حقیقی از لحاظ مکاتبات اداری

– رسیدگی به تقاضای استخدامی کارکنان و پیشنهاد ترفیع و ارتقاءگروه و انتصاب کارکنان به واحد کارگزینی و صدور مرخصی کارکنان طبق مقررات و ضوابط و اختیارات تفویضی

– انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق